Obchodní podmínky

Prodávající:
FP SYSTEMS s.r.o.
se sídlem: Nábřeží 605, 763 26 Luhačovice
IČ: 22064168
DIČ: CZ22064168
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 141135

Kontaktní údaje:
e-mail: info@skladsystemy.cz
telefon: +420 774 591 719

Tyto obchodní podmínky platí pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.fpsystems.cz.


1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti FP SYSTEMS s.r.o., se sídlem Nábřeží 605, 763 26 Luhačovice, IČ 22064168, DIČ CZ22064168, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 141135 (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou – spotřebitelem (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.fpsystems.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, která jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


2. Uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží také bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět pravdivě a správně všechny požadované údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoli jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do svého uživatelského účtu a zabránit jejich zneužití třetími osobami.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet kupujícího, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet delší dobu nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně těchto obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet a webové rozhraní obchodu nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména z důvodu nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího či třetích osob.


3. Uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží nabízeném k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a případných souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezeno právo prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží platí v rámci území České republiky, není-li výslovně uvedeno jinak.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • 3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • 3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží a údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
  • 3.4.3. nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně také jen jako „objednávka“).

3.5. Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vložené údaje, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na příslušné tlačítko („Objednat“, „Odeslat objednávku“ apod.). Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

3.6. Odeslání objednávky se považuje za závazný návrh kupní smlouvy, který jasně identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, kupujícího, způsob úhrady kupní ceny a způsob dodání zboží. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení seznámení kupujícího s těmito obchodními podmínkami.

3.7. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky její přijetí kupujícímu potvrdí elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu nebo v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy, ledaže je v potvrzení výslovně uvedeno, že se jedná o akceptaci objednávky.

3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výši kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu, nestandardní rozměry apod.) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například e-mailem nebo telefonicky).

3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky je platný patnáct (15) dnů.

3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká okamžikem doručení akceptace objednávky (přijetí) kupujícímu, které prodávající zašle na elektronickou adresu kupujícího.

3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho elektronickou adresu pozměněnou nabídku s uvedením možných variant a vyžádá si jeho stanovisko.

3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až okamžikem akceptace pozměněné nabídky kupujícím.

3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití těchto prostředků (náklady na internetové připojení, telefonní hovory apod.) si hradí kupující sám; tyto náklady se neliší od základní sazby.


4. Cena zboží a platební podmínky

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • 4.1.1. bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platební brány Shoptet Pay,
  • 4.1.2. bezhotovostně bankovním převodem na účet prodávajícího (platební údaje budou uvedeny v rekapitulaci objednávky a/nebo v zaslané faktuře),
  • 4.1.3. bezhotovostně prostřednictvím QR platby (např. na faktuře či v rekapitulaci objednávky, pokud je tato možnost nabízena).

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve sjednané výši. Není-li výslovně uvedeno jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zaplacení zálohy či jiné obdobné platby, pokud není u konkrétní zakázky sjednáno jinak (např. u atypických řešení nebo zboží na míru). Tím není dotčeno ustanovení čl. 4.6 těchto obchodních podmínek.

4.4. V případě bezhotovostní platby (včetně plateb přes Shoptet Pay a QR platby) je kupní cena splatná dle pokynů prodávajícího, zpravidla před odesláním zboží, není-li dohodnuto jinak.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uvádět správný variabilní symbol platby. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě objednávky většího rozsahu nebo v případě požadovaného nestandardního řešení, požadovat uhrazení celé kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, pokud není prodávajícím výslovně umožněno jinak.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo pokud tak stanoví obecně závazné právní předpisy, vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající po uhrazení ceny zboží a zašle ji kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo ji zpřístupní v jeho uživatelském účtu.


5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • 5.1.1. o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k nimž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • 5.1.2. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (např. individuálně navržené konfigurace regálů či řešení „na míru“),
  • 5.1.3. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • 5.1.4. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil kupující jejich původní obal.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 nebo o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující – spotřebitel – v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí zboží. Je-li předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

5.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář, který tvoří Přílohu č. 2 těchto obchodních podmínek. Odstoupení může kupující zaslat zejména na adresu sídla prodávajícího nebo na kontaktní e-mail prodávajícího. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí čl. 11 těchto obchodních podmínek.

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vrácено nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou (paletová či nadrozměrná přeprava).

5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 vrátí prodávající kupujícímu všechny peněžní prostředky, které od něj přijal, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Prodávající vrátí peněžní prostředky stejným způsobem, jakým je přijal, není-li s kupujícím dohodnuto jinak. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.6. Prodávající je oprávněn jednostranně započíst svůj nárok na náhradu škody vzniklé na vráceném zboží proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.7. Prodávající je oprávněn do okamžiku převzetí zboží kupujícím kdykoli od kupní smlouvy odstoupit, zejména v případě, že zboží není již dostupné nebo se výrazně změnila jeho nákupní cena. V takovém případě vrátí prodávající bez zbytečného odkladu kupní cenu kupujícímu, a to na účet určený kupujícím.

5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu i dárek, uzavírají prodávající a kupující ohledně takového dárku darovací smlouvu s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu také poskytnutý dárek.


6. Přeprava a dodání zboží

6.1. Zboží je kupujícímu doručováno prostřednictvím smluvního dopravce prodávajícího. Standardním způsobem dopravy je přeprava prostřednictvím společnosti TopTrans (paletová či balíková přeprava podle povahy zásilky).

6.2. Náklady na dodání zboží se řídí aktuálním ceníkem dopravce a jsou vždy vypočítány podle parametrů zásilky (hmotnost, rozměry, místo dodání) a uvedeny kupujícímu před odesláním objednávky.

6.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží na tomto místě převzít.

6.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně, nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním nebo změnou způsobu doručení.

6.5. Při převzetí zboží od dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoli zjevných závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a zaznamenat do předávacího protokolu. V případě porušení obalu nasvědčující neoprávněnému vniknutí do zásilky není kupující povinen zásilku od dopravce převzít.


7. Práva z vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174.

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, případně takové, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující mohl očekávat s ohledem na povahu zboží,
  • 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který prodávající pro jeho použití uvádí, nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku či předloze, byla-li jakost nebo provedení určena podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • 7.2.4. je zboží dodáno v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
  • 7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení čl. 7.2 se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána, u opotřebení zboží způsobeného obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího. Kupující může k uplatnění reklamace využít Přílohu č. 1 – Formulář pro reklamaci těchto obchodních podmínek a zaslat reklamaci na adresu sídla prodávajícího nebo na kontaktní e-mail. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží nebo jeho dostatečný popis a prokázání nákupu.

7.5. Podrobnější podmínky uplatnění práv z vadného plnění může prodávající stanovit v reklamačním řádu, pokud jej vydá.


8. Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy uvedené v úvodních ustanoveních těchto obchodních podmínek. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K podnikání prodávajícího je uděleno příslušné živnostenské oprávnění. Živnostenskou kontrolu vykonává v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.5. Kupující tímto přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


9. Prohlášení o zpracování osobních údajů

9.1. Základní ustanovení

9.1.1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) je FP SYSTEMS s.r.o., se sídlem Nábřeží 605, 763 26 Luhačovice, IČ 22064168, DIČ: CZ22064168 (dále jen „správce“).

9.1.2. Kontaktní údaje správce:
e-mail: info@skladsystemy.cz
telefon: +420 774 591 719

9.1.3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor (například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor) nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

9.2. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

9.2.1. Správce zpracovává osobní údaje, které mu kupující poskytl, nebo osobní údaje, které správce získal v souvislosti s plněním objednávky kupujícího.

9.2.2. Správce zpracovává zejména identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa), kontaktní údaje (e-mail, telefon) a údaje nezbytné pro plnění smlouvy (fakturační údaje, údaje o objednaném zboží, platební údaje).

9.3. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

9.3.1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

  • plnění smlouvy mezi kupujícím a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zasílání obchodních sdělení) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • případně souhlas se zpracováním pro účely marketingu, je-li udělen.

9.3.2. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení objednávky kupujícího, výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi kupujícím a správcem a vedení uživatelského účtu, pokud byl zřízen.

9.3.3. Poskytnutí osobních údajů je nezbytným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy; bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít nebo ji ze strany správce plnit.

9.3.4. Ze strany správce nedochází k automatizovanému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

9.4. Doba uchovávání osobních údajů

9.4.1. Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností ze smluvního vztahu a uplatňování nároků z těchto vztahů, zpravidla po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu, není-li právními předpisy stanovena doba delší.

9.4.2. Po uplynutí doby uchovávání správce osobní údaje bezpečně vymaže nebo anonymizuje.

9.5. Příjemci osobních údajů (zpracovatelé)

9.5.1. Správce může pověřit zpracováním osobních údajů třetí osoby – zpracovatele (například poskytovatele účetních služeb, poskytovatele IT služeb, provozovatele e-shopové platformy, poskytovatele platebních služeb).

9.5.2. Příjemci osobních údajů jsou zejména subjekty podílející se na dodání zboží (dopravce), na zajištění plateb a provozu e-shopu.

9.6. Práva subjektu údajů

Kupující má za podmínek stanovených v GDPR zejména:

  • 9.6.1. právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • 9.6.2. právo na opravu nepřesných osobních údajů a případně na doplnění neúplných osobních údajů dle čl. 16 GDPR,
  • 9.6.3. právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
  • 9.6.4. právo na omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
  • 9.6.5. právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
  • 9.6.6. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
  • 9.6.7. právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, je-li zpracování na souhlasu založeno,
  • 9.6.8. právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.
9.7. Podmínky zabezpečení osobních údajů

9.7.1. Správce prohlašuje, že přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

9.7.2. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.


10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí také se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím, ledaže tento souhlas odmítne (např. odhlášením ze zasílání).

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním souborů cookies na svůj počítač či jiné zařízení. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího plnit i bez ukládání cookies, může kupující tento souhlas kdykoli odvolat nastavením svého prohlížeče.


11. Doručování

11.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou nebo elektronicky, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak.

11.2. Oznámení zasílaná poštou se doručují na kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručená okamžikem jejich převzetí adresátem, nebo dnem, kdy adresát odmítl zásilku převzít, nebo uplynutím úložní doby.

11.3. Smluvní strany mohou běžnou korespondenci doručovat také prostřednictvím elektronické pošty na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v jeho uživatelském účtu či v objednávce, resp. na kontaktní adresu prodávajícího uvedenou na webové stránce.


12. Závěrečná ustanovení

12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, sjednávají smluvní strany, že se tento vztah řídí českým právem. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2. Je-li některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné či neúčinné nebo se takovým stane, použije se místo něj ustanovení, jehož smysl je neplatnému ustanovení co nejblíže. Neplatností či neúčinností jednotlivého ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je prodávajícím archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou zřejmé z procesu objednávání v internetovém obchodě.

12.4. Přílohou těchto obchodních podmínek je:

  • Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci,
  • Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od smlouvy.

12.5. Kontaktní údaje prodávajícího pro veškeré dotazy, reklamace či odstoupení od smlouvy:
e-mail: info@skladsystemy.cz
adresa: FP SYSTEMS s.r.o., Nábřeží 605, 763 26 Luhačovice

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 11. 2025.


Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci

Adresát:
FP SYSTEMS s.r.o.
Nábřeží 605
763 26 Luhačovice

Uplatnění reklamace

Datum uzavření smlouvy (objednávky):
…………………………………………………………………………………

Jméno a příjmení kupujícího:
…………………………………………………………………………………

Adresa kupujícího:
…………………………………………………………………………………

E-mailová adresa kupujícího:
…………………………………………………………………………………

Telefon:
…………………………………………………………………………………

Zboží, které je reklamováno (název, kód, množství):
…………………………………………………………………………………

Popis vady zboží:
…………………………………………………………………………………

Navrhovaný způsob vyřízení reklamace:
(oprava / výměna zboží / sleva z kupní ceny / odstoupení od smlouvy)
…………………………………………………………………………………

Současně žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením data, kdy jsem reklamaci uplatnil, jejího obsahu a mnou požadovaného způsobu vyřízení, včetně uvedení mých kontaktních údajů pro informaci o vyřízení reklamace.

V …………………………………… dne ……………………………………
Podpis kupujícího:
…………………………………………………………………………………


Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresát:
FP SYSTEMS s.r.o.
Nábřeží 605
763 26 Luhačovice

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku

Tímto prohlašuji, že v souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku odstupuji od kupní smlouvy, kterou jsem uzavřel(a) prostřednictvím e-shopu www.fpsystems.cz.

Datum uzavření smlouvy (objednávky):
…………………………………………………………………………………

Datum převzetí zboží:
…………………………………………………………………………………

Jméno a příjmení kupujícího:
…………………………………………………………………………………

Adresa kupujícího:
…………………………………………………………………………………

E-mail kupujícího:
…………………………………………………………………………………

Telefon kupujícího:
…………………………………………………………………………………

Specifikace zboží, kterého se smlouva týká (název, kód, množství):
…………………………………………………………………………………

Způsob pro vrácení obdržených finančních prostředků:
(bankovní převod / jiný – po dohodě)

Číslo bankovního účtu:
…………………………………………………………………………………

Kupující bere na vědomí, že:

  • jako spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu do 14 dnů od převzetí zboží,
  • v případě smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta pro odstoupení až ode dne převzetí poslední dodávky zboží,
  • v případě smlouvy, na jejímž základě je zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, běží lhůta od prvního dodání zboží,
  • odstoupení je účinné okamžikem, kdy je ve lhůtě odesláno prodávajícímu.

Kupující se zavazuje zaslat nebo předat zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, na adresu prodávajícího uvedenou výše.

Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu zboží) včetně nákladů na dodání zboží, které od kupujícího přijal, a to stejným způsobem, jakým je přijal, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Prodávající není povinen vrátit peněžní prostředky dříve, než od kupujícího obdrží vrácené zboží nebo kupující prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

V …………………………………… dne ……………………………………
Podpis kupujícího:
…………………………………………………………………………………

⚙️ Konfigurátor regálů